Thursday, August 3, 2017

379 A place in Brandenburg

 Did I mention which liberating effect the endless landscapes of Brandenburg have? And how much I love the lawn in front of the houses of the small old villages which don't need any fences? And the sandy soil which reminds me of the summer and the sea? No? Then I do it here.

Ein Platz in Brandenburg
Habe ich schon erwähnt, wie befreiend die Weiten Brandenburgs auf mich wirken? Und wie sehr ich die Grasflächen vor den Häusern alter Dörfer mag, die keine Zäune brauchen? Und den sandigen Boden, der mich an Sommer und Meer erinnert? Nein? Dann tu ich es hiermit.

 Öl auf MDF, 15,24 x 15,24cm, Oil on MDF Panel, 6 x 6 inch 
  
Wenn Sie dieses Bild für 150€ inkl. MwSt. (innerhalb der EU) versandkostenfrei erwerben möchten, schreiben Sie mir bitte eine e-mail. 

 
You can purchase this painting for 150€ incl. the applicable VAT (within EU), no shipping charges. Just send me an e-mail.

© Anja Berliner All rights reserved 

No comments: